Toegangsprijzen

Met één kaartje toegang tot veel activiteiten

Als je éénmaal een kaartje hebt gekocht heb je toegang tot alle activiteiten*) van De Speelfabriek. Binnen in de knutselruimte zijn er dagelijks verschillende knutsels te maken. In de sporthal en op het buitenterein staan verschillende spellen opgesteld waar je gebruik van kan maken. Regelmatig verzorgt het Animatieteam activiteiten en kan er gedanst worden met Foxy, onze mascotte. Kijk in het programma wat er per dag georganiseerd wordt.

*) Alleen voor de extra workshops wordt een eigen extra bijdrage gevraagd, deze kosten staan aangeven bij de workshop in het programma.

Programma week 1

Een dagkaartje kost € 3,00
Hiervoor kun je de hele dag spelen bij De Speelfabriek. Ook kan je bij de bar met je kaartje een gratis bekertje limonade halen!
Een weekkaart kost € 12,50
Met deze kaart kan je 5 dagen komen spelen bij De Speelfabriek. Elke dag kun je gratis een bekertje limonade halen bij de bar.
We proberen de prijzen laag te houden, zodat het voor iedereen mogelijk is om gebruik te maken van De Speelfabriek. Er zijn gezinnen die minder draagkrachtig zijn en voor hen is zelfs onze lage prijs nog een te hoog bedrag. In samenwerking met diverse instellingen zijn hiervoor regelingen getroffen om ook deze kinderen te laten genieten van De Speelfabriek.

Wil je meer weten over de mogelijkheden? Neem dan contact op met ons op via het contactformulier op de website.
Voor groepen van bijvoorbeeld de buitenschoolse opvang hebben we speciale tarieven. Neem hiervoor contact met ons op via het contactformulier op de website.
De kosten van het kamp bedragen € 30,00 per persoon als je je eigen tent meeneemt.
Wil je gebruikmaken van één van onze tenten? Dan zijn de kosten € 35,00 per persoon.