Toegangsprijzen

Met één kaartje toegang tot veel activiteiten

Als je eenmaal een kaartje hebt gekocht heb je toegang tot alle activiteiten* van De Speelfabriek. Binnen in de knuselruimte zijn er dagelijks verschillende knutsel te maken en in de hal en op het buitenterein staan verschillende spellen opgesteld waar je gebruik van kan maken. Regelmatig verzorgt het Animatie Team activteiten en kan er gedanst worden met Foxy. Kijk in het programma wat er per dag georganiseerd wordt.

* Alleen voor de extra workshops wordt een eigen extra bijdragen gevraagt, deze kosten staan aangeven bij de workshop in het programma.

Programma week 1

Een dagkaartje kost € 3,00
Hievoor kun je de gehele dag gebruikmaken van De Speelfabriek en kan je bij de bar met je kaartje ook een gratis bekertje limonaden halen!
Een week kaart kost € 12,50
Met deze kaart kan je 5 dagen terecht in De Speelfabriek en kan je elke dag een bekertje limonade halen bij de bar.
We proberen de prijzen laag te houden zodat het voor iedereen mogelijk is om gebruik te maken van De Speelfabriek. Er zijn gezinnen die minder draagkrachtig zijn en voor hen is zelf dit nog een te hoog bedrag. In samenwerkeing met diverse instelleingen zijn hiervoor regelingen getroffen om ook deze kinder te laten genieten van De Speelfabriek.  Wil je meer weten over de mogelijkheden neem dan contact op met ons op via het contactformulier op de website.
Voor groepen van bijvoorbeeld buitenschoolse opvang hebben we speciale tarieven. Neem hiervor contact met ons op via het contactformulier op de website
De kosten van het kamp zijn:
Met een eigen tent € 30,00 per persoon
Wil je gebruikmaken van een van onze tenten dan zijn de kosten € 35,00 per persoon