Tips Speelfabriek

BESTE OUDERS
Wat vinden we het fijn als uw kind bij ons komt spelen en knutselen. Toch zijn er een aantal aspecten, die zeker voor u van belang zijn en die vindt u op deze pagina.

LUNCH
LUNCH is van 12.00 tot 12.30 uur. Er zijn dan geen activiteiten. Natuurlijk is er dan wel toezicht. Kinderen mogen niet aan de knutseltafels zitten. De Speelfabriek verkoopt geen broodjes en melk. De kinderen mogen zelf hun lunch meenemen. Uw kinderen mogen ook thuis gaan eten.

DE BAR
De BAR is geopend van 10.00 tot 12.00 uur en van 13.00 tot 15.30 uur. Voor een klein prijsje kunnen kinderen een snoepje (vanaf 20 cent), een ijsje (vanaf 50 cent), limonade (20 cent) en een zakje chips (50 cent) kopen. Kinderen vinden het erg leuk om iets te kopen en ze leren omgaan met geld.
Voor ouders/verzorgers verkopen wij koffie/thee aan de bar voor 50 cent en zijn er koeken te koop.

TOEZICHT
Helaas kunnen we door de grote hoeveelheid kinderen niet in de gaten houden of kinderen het pand verlaten. Maak zelf duidelijke afspraken met uw kind(eren) over hoe zij naar huis gaan/mogen. Sommige kinderen mogen zelf, andere kinderen niet.

VIES WORDEN
Wij raden aan uw kinderen geen nette/dure KLEDING aan te trekken. Kleding kan vies worden door de knutselactiviteit en er kunnen spullen kwijtraken in de garderobe. We werken in principe met uitwasbare producten, echter is dit niet altijd een garantie.

GELD MEENEMEN
Geef uw kind niet te veel GELD mee. Andere kinderen hebben misschien niets of veel minder te besteden. Geef uw kind een voor hem/haar duidelijk herkenbare (een zo uniek mogelijke) kleine portemonnee mee, voorzien van naam en achternaam. Door de PORTEMONNEE in te leveren bij de bar kunnen wij er op passen en kan het geld niet kwijtraken. Uw kind kan bij de bar om zijn/haar portemonnee vragen om iets te kunnen kopen.

BELLEN
Geef uw kind geen waardevolle spullen mee zoals een mobiele TELEFOON, spelcomputer etc. mee. Als kinderen naar huis willen bellen kunnen zij dit bij de bar doen voor 20 cent. U kunt ons tijdens de Speelfabriekweken bereiken op nummer 06-54730858.

Geef uw kind een briefje mee met daarop een telefoonnummer waarop u de gehele dag BEREIKBAAR bent.