Medewerkers

Wil je werken in de Speelfabriek?
De Speelfabriek zoekt jaarlijks 60 medewerk(st)ers. Wij zoeken mensen die het leuk vinden om met kinderen te werken en die tegen een kleine onkostenvergoeding ons willen helpen. We zoeken medewerkers van alle leeftijden, zowel jong als wat ouder. Het streven is altijd dat het team van de Speelfabriek bestaat uit mensen van alle leeftijden.

Er is een minimumleeftijd gesteld van 16 jaar, maar ben je 15 jaar meld je da toch aan. Jou kunnen we mogelijk goed gebruiken als extra kracht bij drukte of als reserve.

Als medewerker begeleid je onder leiding van bestuursleden van Vrij spel activiteiten. Dit zijn knutsel- en spelactiviteiten. Meestal werk je in groepjes van 2 personen. Dagelijks wordt je bij een activiteit ingedeeld.

Medewerkers ontvangen een onkosten vergoeding per dag die is € 10,50 als je jonger dan 21 bent en € 12,50 als je 21 jaar of ouder bent. Daarnaast sluit stichting Vrij Spel een WA verzekering af voor haar medewerkers.

Wil je ons komen help meld je dan nu aan!

Wil je stage lopen bij de Speelfabriek?
Dat is mogelijk! Meld je aan als medewerker en geef aan dat je stage bij ons wilt lopen.
Wij nemen dan contact met jou op en gaan dan samen met jou kijken of de Speelfabriek voldoet aan de eisen die jouw school stelt. Ook als je stage loopt moet je minimaal 16 jaar oud moet zijn.